Blog
Whistleblowing – co to takiego? Jakie ma zastosowanie w polskim prawie?
Whistleblowing jest to pojęcie, które nie zostało jeszcze jednoznacznie zdefiniowane w przepisach polskiego prawa i nie ma jednej uznawanej definicji, za to coraz częściej jest argumentowane w polskiej praktyce orzeczniczej. Za autora pojęcia uznaje się konsumenckiego aktywistę - Ralpha Nadera, który
UOKIK – Rekomendacje Prezesa UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych #Czytajmy ze zrozumieniem
W ostatnim czasie przez Urząd Konkurencji i Konsumentów został opublikowany dokument o nazwie „Rekomendacje Prezesa UOKIK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów e mediach społecznościowych #OznaczamReklamy”, którego celem jest zwiększenie świadomości wśród konsumentów – użytkowników Social Media o tym, jakie
Prawniczka. Adwokatka. Ekspertka. Być albo nie być…na Instagramie, oto jest pytanie…
Kasia, powinnaś budować swój profil na IG i mieć przynajmniej 50.000 obserwujących” - powiedziała mi ostatnio przyjaciółka Influencerka, posiadająca ok 500.000 obserwujących jej profil. Zaczęłam się zastanawiać…Jestem adwokatką od ponad 10 lat, od 3 lat buduje swoją własną firmę, mam